понеділок, 27 листопада 2017 р.

Досвід роботи

ВИСТУП- ВІДЕО
Я, ПРОЖОНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА, ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ ТИННЯНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. СТАЖ РОБОТИ – 31 РІК. Я – ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ВПРОДОВЖ 12 РОКІВ ЗІ СВОЇМИ КОЛЕГАМИ ОБГОВОРЮЄМО АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ, ВІДВІДУЄМО ТА ОБГОВОРЮЄМО УРОКИ, ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ, РОЗРОБЛЯЄМОІ ЗАТВЕРДЖУЄМО ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД, КОНКУРСІВ. Я ПРАЦЮЮ НАД ПРОБЛЕМОЮ «ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ».
ГОТУЮЧИСЬ ДО УРОКІВ, НАМАГАЮСЬДАТИ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ: ЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОЦІЛЬНО ОБРАТИ? ЯК ЗРОБИТИ КОЖЕН УРОК СЛОВЕСНОСТІ ЦІКАВИМ І НЕПОВТОРНИМ? ЯК ДОСЯГТИ ТВОРЧОЇ СПІВПРАЦІ З УЧНЯМИ?
ТОМУ СВОЇМ ЗАВДАННЯМ Я ВВАЖАЮ ТВОРЧО ІНТЕРПРЕТУВАТИ РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СВОЄЇ РОБОТИ. АДЖЕ ЗДАВНА ВІДОМА ІСТИНА: УЧИТЕЛЬ МАЄ ПРАВО НАВЧАТИ ІНШИХ, ДОПОКИ ВЧИТЬСЯ САМ.
ЯК ВЧИТЕЛЬ УКРАМОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ФОРМУЮ В УЧНІВ НЕ ЛИШЕ ПРАВОПИСНІ УМІННЯ І НАВИЧКИ, А Й ПЛЕКАЮ ОСОБИСТІСТЬ. КОЖЕН МІЙ УРОК- ЦЕ ЗАХОПЛЮЮЧА ПОШУКОВА РОБОТА, ТВОРЧЕ ОСМИСЛЕННЯ ШКОЛЯРАМИ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ, ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО РВЇІДНОГО СЛОВА.
Я ВВАЖАЮ, ЩО ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ СПРИЯЮТЬ ПОВНОЦІННОМУ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ КОЖНОГО УЧНЯ. НА УРОРКАХ МОВИ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУЮ РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ – ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ ВИВЧЕНОЇ ТЕМИ. ІНОДІ РОЗРОБЛЯЮ УРОКИ: МОВНИЙ ТУРНІР, УРОК-ЗМАГАННЯ, УРОК-ВІКТОРИНА, , ЯКІ ПІДВИЩУЮТЬ РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІІ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ.
НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ ЧАСТО ПРАКТИКУЮ ЦІКАВІ ПРИЙОМИ: ЗДИВУЮ ВСІХ, ВІРЮ-НЕ ВІРЮ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН. АНАЛІЗУЮЧИ ХУДОЖНІЙ ТВІР, ВИДІЛЯЮ ЧАС ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ  ЮНИЙ ДОСЛІДНИК , РЕКЛАМА ТА ІНШІ. ПРИ ОПРАЦЮВАННІ ЗМІСТУ ТЕКСТУ ДОРЕЧНОЮ Є ГРА БУДЬ УВАЖНИМ І КМІТЛИВИМ.НА ЕТАПІ ОЦІНЮВАННЯ ІНОДІ ВИКОРИСТОВУЮ ПРИЙОМ САМ СОБІ ВЧИТЕЛЬ. НА ПІДСУМКОВИХ УРОКАХ ПРОПОНУЮ УЧНЯМ ВІКТОРИНУ У СВІТІ ЛІТЕРАТУРИ. У ПІДСУМКУ УРОКУ Я ЗАВЖДИ  НАМАГАЮСЬ СТВОРИТИ СИТУАЦІЮ УСПІХУ, ЗАБЕЗПЕЧИТИ СТІЙКИЙ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ.
ТАКОЖ ОСОБЛИВУ УВАГУ Я ПРИДІЛЯЮ ДИТЯЧІЙ ТВОРЧОСТІ, ФАНТАЗІЇ, ЗАОХОЧУЮ УЧНІВ   ПИСАТИ ПОЕЗІЮ, СКЛАДАТИ КАЗКИ,   БРАТИ ІНТЕРВЮ, ВПОРЯДКОВУВАТИ СВОЇ ЗБІРКИ ЧИ СЛОВНИКИ.НАПРИКЛАД, РУБРИКУ У СВІ ТІ МУДРИХ ДУМОК МИ НАПОВНЮЄМО СКАРБАМИ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ, АФОРИЗМАМИТА ПОВЧАЛЬНИМИ ВИСЛОВЛЮВАННЯМИ ВІДОМИХ ПИСЬМЕННИКІВ, ЯКІ ВЧАТЬ ДІТЕЙ ЗНАЙТИ СВОЄ МІСЦЕ У СУСПІЛЬСТВІ, ВИЯВЛЯТИ АКТИВНУ ЖИТТЄВУ ПОЗИЦІЮІ ТВОРИТИ ДОБРО У ЖИТТІ.

У СВОЇЙ РОБОТІ Я ЗАВЖДИ ПАМЯТАЮ, ЩО ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ШКОЛИ Є НЕ ВЧИТИ, А НАВЧИТИ ВЧИТИСЬ, ГОТУВАТИ УЧНІВ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ. А НАЙВАЖЛИВІША, НАЙБІЛЬШ СУТТЄВА  УМОВА РОБОТИ У ШКОЛІ, А, ЗОКРЕМА, ДОБРОЗИЧЛИВА, ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ, ВЗАЄМО ДОПОМОГА, РАДІСТЬ СПІЛКУВАННЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар