ВИСТУП- ВІДЕО
Я, ПРОЖОНКО ТЕТЯНА
ВАСИЛІВНА, ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ ТИННЯНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. СТАЖ
РОБОТИ – 31 РІК. Я – ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
ВПРОДОВЖ 12 РОКІВ ЗІ СВОЇМИ КОЛЕГАМИ ОБГОВОРЮЄМО АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНО-
ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ, ВІДВІДУЄМО ТА ОБГОВОРЮЄМО УРОКИ, ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ,
РОЗРОБЛЯЄМОІ ЗАТВЕРДЖУЄМО ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД,
КОНКУРСІВ. Я ПРАЦЮЮ НАД ПРОБЛЕМОЮ «ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА
УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ».
ГОТУЮЧИСЬ ДО УРОКІВ,
НАМАГАЮСЬДАТИ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ: ЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОЦІЛЬНО ОБРАТИ?
ЯК ЗРОБИТИ КОЖЕН УРОК СЛОВЕСНОСТІ ЦІКАВИМ І НЕПОВТОРНИМ? ЯК ДОСЯГТИ ТВОРЧОЇ
СПІВПРАЦІ З УЧНЯМИ?
ТОМУ СВОЇМ ЗАВДАННЯМ Я
ВВАЖАЮ ТВОРЧО ІНТЕРПРЕТУВАТИ РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СВОЄЇ РОБОТИ. АДЖЕ
ЗДАВНА ВІДОМА ІСТИНА: УЧИТЕЛЬ МАЄ ПРАВО НАВЧАТИ ІНШИХ, ДОПОКИ ВЧИТЬСЯ САМ.
ЯК ВЧИТЕЛЬ УКРАМОВИ ТА
ЛІТЕРАТУРИ, ФОРМУЮ В УЧНІВ НЕ ЛИШЕ ПРАВОПИСНІ УМІННЯ І НАВИЧКИ, А Й ПЛЕКАЮ
ОСОБИСТІСТЬ. КОЖЕН МІЙ УРОК- ЦЕ ЗАХОПЛЮЮЧА ПОШУКОВА РОБОТА, ТВОРЧЕ ОСМИСЛЕННЯ
ШКОЛЯРАМИ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ, ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО РВЇІДНОГО СЛОВА.
Я ВВАЖАЮ, ЩО
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ СПРИЯЮТЬ ПОВНОЦІННОМУ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ КОЖНОГО УЧНЯ. НА
УРОРКАХ МОВИ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУЮ РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ – ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ ДЛЯ
ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ ВИВЧЕНОЇ ТЕМИ. ІНОДІ РОЗРОБЛЯЮ УРОКИ: МОВНИЙ ТУРНІР,
УРОК-ЗМАГАННЯ, УРОК-ВІКТОРИНА, , ЯКІ ПІДВИЩУЮТЬ РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІІ
МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ.
НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ
ЧАСТО ПРАКТИКУЮ ЦІКАВІ ПРИЙОМИ: ЗДИВУЮ ВСІХ, ВІРЮ-НЕ ВІРЮ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ
МАРАФОН. АНАЛІЗУЮЧИ ХУДОЖНІЙ ТВІР, ВИДІЛЯЮ ЧАС ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ ЮНИЙ ДОСЛІДНИК , РЕКЛАМА ТА ІНШІ. ПРИ
ОПРАЦЮВАННІ ЗМІСТУ ТЕКСТУ ДОРЕЧНОЮ Є ГРА БУДЬ УВАЖНИМ І КМІТЛИВИМ.НА ЕТАПІ
ОЦІНЮВАННЯ ІНОДІ ВИКОРИСТОВУЮ ПРИЙОМ САМ СОБІ ВЧИТЕЛЬ. НА ПІДСУМКОВИХ УРОКАХ
ПРОПОНУЮ УЧНЯМ ВІКТОРИНУ У СВІТІ ЛІТЕРАТУРИ. У ПІДСУМКУ УРОКУ Я ЗАВЖДИ НАМАГАЮСЬ СТВОРИТИ СИТУАЦІЮ УСПІХУ,
ЗАБЕЗПЕЧИТИ СТІЙКИЙ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ.
ТАКОЖ ОСОБЛИВУ УВАГУ Я
ПРИДІЛЯЮ ДИТЯЧІЙ ТВОРЧОСТІ, ФАНТАЗІЇ, ЗАОХОЧУЮ УЧНІВ ПИСАТИ ПОЕЗІЮ, СКЛАДАТИ КАЗКИ, БРАТИ
ІНТЕРВЮ, ВПОРЯДКОВУВАТИ СВОЇ ЗБІРКИ ЧИ СЛОВНИКИ.НАПРИКЛАД, РУБРИКУ У СВІ ТІ
МУДРИХ ДУМОК МИ НАПОВНЮЄМО СКАРБАМИ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ, АФОРИЗМАМИТА ПОВЧАЛЬНИМИ
ВИСЛОВЛЮВАННЯМИ ВІДОМИХ ПИСЬМЕННИКІВ, ЯКІ ВЧАТЬ ДІТЕЙ ЗНАЙТИ СВОЄ МІСЦЕ У
СУСПІЛЬСТВІ, ВИЯВЛЯТИ АКТИВНУ ЖИТТЄВУ ПОЗИЦІЮІ ТВОРИТИ ДОБРО У ЖИТТІ.
У СВОЇЙ РОБОТІ Я ЗАВЖДИ
ПАМЯТАЮ, ЩО ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ШКОЛИ Є НЕ ВЧИТИ, А НАВЧИТИ ВЧИТИСЬ, ГОТУВАТИ
УЧНІВ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ. А НАЙВАЖЛИВІША, НАЙБІЛЬШ
СУТТЄВА УМОВА РОБОТИ У ШКОЛІ, А,
ЗОКРЕМА, ДОБРОЗИЧЛИВА, ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ, ВЗАЄМО ДОПОМОГА, РАДІСТЬ СПІЛКУВАННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар